Black Clover Wiki
Advertisement

Zara Ideale 「ザラ・イデアーレ Zara Ideāre」 był ojcem Zory Ideale i Magicznym Rycerzem. Mężczyzna należał do oddziału Purpurowych Orek w Królestwie Clover. Był również pierwszym chłopek, który zdołał zostać Magicznym Rycerzem.

Wygląd[]

Zara był wysokim mężczyzną o falowanych czerwonych włosach, szerokich ramionach oraz małej bródce.

Osobowość[]

Zara był wesołym człowiekiem. Chętnie chronił i pomagał słabszym, którzy byli w potrzebie. Bez wątpienia całe swoje zaufanie opierał na towarzyszach z oddziału. Mężczyzna lubił również robić psikusy innym i ten zwyczaj przekazał swojemu synowi.

Biografia[]

Po wielokrotnym przystępowaniu do egzaminu na Magicznego Rycerza, Zara w końcu zdał egzamin i dostał się do oddziału Purpurowych Orek. Ideale był pierwszym chłopem, któremu udało się wstąpić w szeregi Rycerzy. Któregoś dnia Zara podarował synowi lalkę, zachęcając go, aby ten mówił więcej.

Podczas pewnej walki, Zara poznał Juliusa Novachrono. Obaj mężczyźni byli pod wrażeniem własnych zdolności magicznych.

Jakiś czas później został zdradzony przez własnych kompanów z oddziału i zginął podczas ratowania zwykłych cywili.

Umiejętności[]

Magic[]

  • Magia Ognia: Zara używa tej formy magii do generowania i manipulowania ogniem.
  • Magia Pułapki: Zara używa tej formy magii, aby ustawić wiele magicznych pułapek.
Advertisement