FANDOM

Secre Swallowtail 「セクレ・スワロテイル Sekure Suwaroteiru」 to służąca Lemiela Silvamilliona Clovera

Została przekształcona w anty-ptaka o imieniu Nero po zapieczętowaniu Lemiela w posągu.

Wygląd Edytuj

Jako ptak Edytuj

Nero to bardzo mały ptak z parą eleganckich skrzydeł, parą ogonów, które tworzą strzałę na czubku i czarny dziób. Jedną z jego godnych uwagi cech są jego ukośne oczy, które dają Nero wrogie uczucie wokół niego. Pióra Nero są niebieskie z tyłu i białe z przodu, z wyjątkiem jego twarzy, gdzie pióra są czerwone. Ponadto Nero posiada również parę rogów z boku głowy z grzebieniem pośrodku, który składa się z pary niebieskich piór.

Co więcej, pióra wokół szyi Nero wydają się bardziej szorstki i z wyglądu przypominają kołnierzyk.

Osobowość Edytuj

Jako antyptak jest ogólnie wroga wobec osób o niskiej magicznej mocy. Ta jej szczególna strona została zauważona, gdy cały czas dziobał Astę, lecz nigdy nie dziobał nikogo innego. Dodatkowo ma również skłonność do stosowania tej taktyki, aby przekazać swoje przemyślenia także temu drugiemu, lub gdy nie zgadza się z nim.

W przeciwieństwie do sposobu, w jaki go traktuje, Nero jest bardzo lojalny wobec Asty, ponieważ nigdy nie opuścił jego strony, odkąd go poznał. Nieustannie pomaga Aście w każdym położeniu, na przykład prowadząc go przez loch lub pokazując mu drogę do artefaktu za ścianą.

Fabuła Edytuj

Umiejętności Edytuj

  • Wyczuwanie many: Nero posiada zdolność wyczuwania many w żywych stworzeniach i przedmiotach nieożywionych. Dodatkowo jego umiejętność pozwala mu lokalizować magiczne przedmioty z dużej odległości i przez ściany. Może także użyć tej zdolności do określenia najszybszej ścieżki do źródła wyczuwalnej many.

Ciekawostki Edytuj

  • Asta chciał nazwać ją "Toritarou" 「トリタロウ」, podczas gdy Noelle chciała nadać jej imię "Sylvants Schnauzer" 「シルヴァンタス シュナウザー Shiruvantasu Shunauzā」 przed przystaniem na propozycję Luck'a, "Nero", co znaczy "czarny" po włosku.
    • Jej imię może być odniesieniem do imienia Rzymskiego cesarza Nerō Claudius'a Caesar'a Augustus'a Germanicus'a.
  • Nero zajęła 5-te miejsce w pierwszej ankiecie popularności.