Egzamin Wstępny Magicznych Rycerzy 「魔法騎士団入団試験 Mahō Kishi-dan Nyūdan Shiken」 to drugi rozdział mangi Black Clover.

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Sześć miesięcy po otrzymaniu grimoire, Asta i Yuno udają się do miejsca, gdzie ma się odbyć egzamin do Magicznych Rycerzy. Przed rozpoczęciem egzaminu, Asta wdaje się w kłótnię z jednym z egzaminatorów, Yami Sukehiro, który jest kapitanem oddziału Czarne Byki.

Na szczęście egzamin rozpoczyna się wkrótce, a kapitan decyduje się go puścić. Jeden egzaminatorów, William Vangeance, kto jest kapitanem oddziału Złoty Świt, wyjaśnia, że ​​od egzaminowanych wymaga się, aby pokazali swoje umiejętności dziewiątce kapitanów, wykonując różne zadania, takie jak jazda na miotle, strzelanie magicznym pociskiem i wiele innych. W trakcie egzaminu Asta jest śledzony przez innego egzaminowanego o imieniu Sekke Bronzazza, który uważa, że ​​może sprawić, że będzie wyglądał lepiej, stojąc blisko Asty, którego uważa za najgorszego uczestnika egzaminu.

Na koniec William ujawnia, że ​​ostatecznym testem będzie walka pomiędzy zdającymi. Sekke szybko prosi Astę, by był jego przeciwnikiem, aby jeszcze bardziej wywrzeć wrażenie na egzaminatorach. Przekonany, że jego zwycięstwo jest w jego rękach, Sekke zaczyna rzucać obelgi w stronę Asty, stwierdzając jego pochodzenie i niższość. Walka się rozpoczyna i, ku szokowi Sekkego i wszystkich zebranych, Aście udaje się łatwo pokonać przeciwnika, jednocześnie będąc w stanie pokazać swoją fizyczną sprawność Yamiemu i Williamowi.

Walki[edytuj | edytuj kod]

Wydarzenia[edytuj | edytuj kod]

Użyte magie i zaklęcia[edytuj | edytuj kod]

Magia Zaklęcia