FANDOM

Obietnica Chłopców 「少年の誓い Shōnen no Chikai」 to pierwszy rozdział mangi Black Clover.

Streszczenie Edytuj

To było dość dawno temu, odkąd pewien mag pokonał demona atakującego ludzkość. Ten mag był później znany jako Cesarz Magii. Wiele pokoleń później magiczny cesarz staje się tytułem nadanym magowi wybranemu przez lud, mającym obowiązek chronić królestwo przed każdym zagrożeniem.

Asta to młody sierota, który żyje w kościele marząc o zostaniu Cesarzem Magii. Niestety wielu ludzi wokół niego wątpi, że to się spełni, ponieważ Asta nie ma magicznej mocy. Następnie porównuje się go do Yuno, który ma niezwykłą magiczną moc i talent do manipulowania nią. Zdeterminowany, by udowodnić swoją wartość, Asta rozpoczyna szkolenie swojego ciała, aby zrekompensować brak magicznego talentu.

Później, odbywa się ceremonia, podczas której 15 letnie dzieci dostają swoje Grimoire. Ceremonia nie przyznaje nic Asście, podczas gdy Yuno otrzymuje grimoire z czterolistną koniczyną na okładce, która jest podobna do grimoire, którą pierwszy magiczny cesarz otrzymał podczas swojej ceremonii. W tym momencie Yuno ogłasza, że ​​zostanie następnym Cesarzem Magii, ignorując deklarację rywalizacji Asty.

Wieczorem, gdy Asta jest nadal wstrząśnięty ceremonią, Yuno zostaje zaatakowany przez Revchiego. Ujawnia, że ​​jest byłym członkiem Magicznych Rycerzy, który stał się złodziejem i próbuje ukraść grimoire Yuno. Asta przychodzi z odsieczą, ale nie jest w stanie walczyć przeciwko Revchiemu, który jest uzbrojony w grimoire. Gdy Revchi próbuje obniżyć morale Asty, Yuno ujawnia, że ​​jego przyjaciel jest także jego rywalem, który daje mu odwagę odkąd Asta uratował go od bandyty, gdy byli młodzi. Po usłyszeniu prawdziwych uczuć Yuno, Asta odzyskuje determinację i jednocześnie przychodzi do niego grimoire. Z podartego grimoire'a Asta używa miecza pokrytego ziemią i pokonuje Revchiego. Na koniec Yuno akceptuje deklarację rywalizacji Asty, pamiętając o obietnicy, którą w przeszłości uczynili, aby zostać Cesarzem Magii.

Walki Edytuj