FANDOM

Plemię Elfów 「エルフ族 Erufu-zoku」 to starożytna rasa, która żyła w opuszczonym regionie królestwa Clover.

Opis Edytuj

Wyglądają podobnie do ludzi, ale mają spiczaste uszy. Wszystkie elfy miały ogromną magiczną moc i były czczone jako bogowie. Ludzie zaczęli się ich bać i pragnąć posiadanej przez nich mocy, więc ludzie z królestwa użyli magicznego narzędzia, aby ukraść magiczną moc elfów, a następnie ich zabić.

Licht użył zakazanej magii, aby zawiesić dusze wszystkich elfów, nie pozwalając im ruszyć dalej. Jako pierwszy reinkarnował się, Patolli. Stworzył on Oko Białej Nocy i zakończył reinkarnację pozostałych elfów w ludzkich ciałach.

Ponieważ ludzie i królestwo Clover byli odpowiedzialni za masakrę i morderstwo Lichta, elfy gardzą wszystkimi ludźmi i szukają sposobu na zniszczenie królestwa.

Elfy to jedyna rasa, która potrafi w pełni korzystać z magicznych kamieni. Mają też pewną liczbę zakazanych magicznych zaklęć, które wymagają dużych ilości many, w tym stworzenie trzeciego oka i przywołanie demonicznego boga.

Magiczne miecze Lichta stały się później bronią przeciw magii.

Dzieci z Królestwa Clover uczono, że elfy to demony, które chciały kontrolować świat i całą manę oraz że Licht stał się demonicznym bogiem, ale został powstrzymany przez pierwszego Cesarza Magii.

Rasa
CzłowiekElfKrasnoludDemonDuchy