FANDOM

Noelle Silva 「ノエル・シルヴァ Noeru Shiruva」 to główna żeńska bohaterka Black Clover. Należy do szlacheckiej rodziny Domu Silva. Jest Magicznym Rycerzem z Królestwa Clover należącym do zakonu Black Bull.

Wygląd Edytuj

Noelle jest piętnastoletnią dziewczyną średniego wzrostu o smukłej budowie ciała oraz różowych oczach. Jej srebrzysto-białe włosy zwykle są upięte w dwa kucyki z tyłu głowy. Czasami ma kolczyki w kształcie krzyża.

Nosi bardzo wykrojoną, białą sukienkę, którą spina paskiem. Dolna część ubioru przypomina skrzydła,  pod szatą ma fioletową  tunikę. U szyi ma złoty choker, który jest częścią jej ubioru.

Po dołączeniu do Czarnych Byków nosi krótki płaszcz okrywający ramiona z logiem zakonu.

Osobowość Edytuj

Urodziła się w szlacheckiej rodzinie, dlatego jest arogancka i wyniosła wobec innych. Można było to zobaczyć, gdy nie zezwoliła Ascie na rozmowę z nią. Ma problem z przyznaniem się do własnych błędów, które popełniła. Zwykle zrzuca winę na kogoś innego. Noelle może być również postrzegana jako bardzo powściągliwa w wyrażaniu
Hqdefault

Gardzący wzrok Noelle

 zachwytu nad jej osiągnięciami, w których wolałaby stłumić uczucia i pokazać swoją surową ekspresję.

Jest bardzo wytrwała i uparta. Ćwiczyła długo do upadłego kontrolę nad swoją potężną mocą, przez co nieraz była poobijana i posiniaczona. 

Relacje Edytuj

Asta Edytuj

Noelle na początku nie lubiła Asty, gardziła nim, gdyż był z plebejuszy a ona z szanowanej rodziny szlacheckiej. Z czasem jednak polubiła go, a po misji do opuszczonych lochów zaczęła do niego coś czuć.

Ciekawostki Edytuj