Black Clover Wiki
Advertisement

Marx Francois 「マルクス・フランソワ Marukusu Furansowa」 to prawdziwy szlachcic, były Magiczny Rycerz w Turkusowych Jeleniach i jeden z doradców 28 Cesarza Magii, Julius'a Novachrono.

Wygląd[]

Marx to młody mężczyzna o błękitnych włosach i fryzurze typu miseczki. Ma wąskie oczy w kolorze złota, zdobione kreskami w rogach oczu. Przeważnie ukazany jest z poważnym wyrazem twarzy.

Nosi ciemną marynarkę z długimi rękawami, którego końce zdobi futerko. Na ramionach ma zarzucony futrzany płaszcz z niebieską szatą, która sięga mu prawie do kostek. Przód płaszcza zdobi złoty łańcuszek z zapięciem, a kołnierzyk marynarki jest również obszyty futerkiem. Wokół jego bioder znajduje się skurzany pas, który również pełni funkcję na przechowywanie grimoire.

Jako Elf

Marx opętany przez elfa

W czasie, kiedy dusza elfa inkarnuje się w jego ciele, na policzkach Marx'a pojawiają się dwa czerwone znaki, a uszy stają się bardziej spiczaste.

Osobowość[]

Jest sumienny i poważny. Często popada w frustrację z powodu dziecinnego zachowania Cesarza Magii, który uchyla się od swoich obowiązków i wyrusza w poszukiwaniu nowej magii. Niejednokrotnie stracił panowanie nad sobą, kiedy Julius zdawał się ignorować jego polecenia i słowa. Mimo to, stara się trzymać Cesarza Magii w ryzach.

Choć status Marx'a sięga wysokiej rangi, mężczyzna jest prostym człowiekiem o uprzejmej osobowości. Widać to, gdy traktuje Astę z należytym szacunkiem, mimo niskiego statusu nastolatka.

Biografia[]

Po tym, jak Julius Novachrono cofnął swoje zaklęcie Magii Transformacji, Marx skontaktował się z Cesarzem Magii i próbował z nim porozmawiać o powstałym lochu, jednakże Julius nie dał dojść swojemu doradcy do słowa i ciągle mu przeszkadzał. Ku zaskoczeniu Marx'a, Cesarz Magii już dawno był świadomy o istnieniu lochu.

Marx próbuje uspokoić króla

Marx próbuje uspokoić króla

Ponieważ Cesarz Magii był nieobecny podczas ataku na Stolicę Królewską, król Augustus Kira Clover XIII obawiał się tego, że nieobecność Juliusa sprawi, że nie będzie nikogo, kto mógłby go w każdej chwili ochronić. Marx z całą pewnością zapewnił króla, że on i inni doradcy Cesarza Magii będą go chronić. Chociaż w rzeczywistości sam Marx był zdenerwowany i zastanawiał się, gdzie mógł się podziać Julius.

Gdy tylko Cesarz Magii otworzył swoje zaklęcie Magii Komunikacji, Marx skontaktował się z nim. Mężczyzna był tym zaskoczony, że Julius wiedział już o ataku i całym jego przebiegu. Poprosił Cesarza, aby ten przybył na oddział medyczny, ponieważ sytuacja kapitana Szkarłatnych Lwów nie była zbyt dobra.

Marx próbuje wydobyć informacje

Marx przesłuchuje Catherinę i Georga

Po udzieleniu pomocy Julius'owi w przemowie do obywateli Stolicy Królewskiej, Marx próbował wydobyć cenne informacje od Catheriny i Georga, pojmanych członków Oka Białej Nocy. Niestety, jego każda próba była blokowana przez magiczne zaklęcie ochronne, które było rzucone na umysł pojmanych. Podczas gdy on kontynuował próbę przesłuchania, inni czekali, aż Fuegoleon odzyska przytomność.

Kilka tygodni później Marx powitał Astę, gdy tylko chłopiec obudził się po bitwie pod Nairn. Marx poprosił go o pomoc w sprawie pojmanych i poprowadził go prosto do lochu, gdzie spotkali tam Julius'a. Cesarz Magii zbombardował Astę pytaniami na temat magii, którą młodzieniec widział, w tym samym czasie irytując Marx'a. Po tym, jak Asta usunął magiczną ochronę z umysłu Georga i Catheriny, Marx rozpoczął przesłuchiwania od nowa. Dowiedziawszy się, że zdrajcą jest Gueldre Poizot, Julius wezwał resztę kapitanów do lochu, aby sami mogli usłyszeć trafne oskarżenia. Gueldre zaprzeczył oskarżeniom i zakwestionował magię Marx'a. Po próbie ucieczki kapitana Purpurowych Orek, Marx zaczął przesłuchiwać zdrajcę, ujawniając przy tym mroczną historię kapitana i jego udział w ataku na stolicę.

Tydzień później po Festiwalu Nagród, podczas egzaminu selekcyjnego na Rycerzy Korony, Marx ponownie towarzyszył Julius'owi. Kiedy Zora Ideale zjawił się i lekceważąco objął Cesarza Magii, Marx z powagą zagroził śmieszkowi.

Po tym, jak Magiczni Rycerze udali się na pole bitwy, Marx przedstawił zasady turnieju. Następnie stanął po prawej stronie Julius'a i spokojnie obserwował rozgrywający się turniej selekcyjny. Kiedy Czarne Byki powstrzymują Langris'a Vaude'a przed zabiciem Finral'da Roulacase'a, Marx towarzyszył Julius'owi i Ownowi na polu bitwy.

Kilka dni później Marks widzi Juliusa walczącego z Patollim i ostrzega oddziały Magicznych Rycerzy.  Po tym, jak Patolli śmiertelnie dźgnął Juliusa, Yami nakazuje Marksowi sprowadzić Owena ,  a gdy Marks leci z Owenem do wieży,  zostają opętani przez duchy elfów i po drodze atakują Magicznych Rycerzy. Kiedy grożą, że zrobią krzywdę ciału Juliusa, Yami przechodzi do ofensywy i szybko pozbawia ich przytomności

Advertisement