FANDOM

Fabuła mangi i anime Black Clover podzielona jest na akty. Każda Akt opowiada o indywidualnych przygodach Asty i zakonu Czarnego Byka z królestwa Clover, które wspólnie tworzą jedną spójną całość. Na tej stronie znajdują się krótkie wprowadzenia do każdej z sag, a także dokładny podział na rozdziały i odcinki.

Uwaga! Strona zawiera spoilery! Każda nazwa sagi została opracowana przez użytkowników wiki by łatwiej pogrupować fabułę serii i nie są one kanoniczne.

Spis treści
Akt Czarne BykiAkt Zdobycie LochuAkt Obrona StolicyAkt Białej NocyAkt Podwodnej ŚwiątyniAkt YggdrasilAkt Lasu CzarownicAkt Obóz treningowy w gorących źródłachAkt Rycerze KoronyAkt ReinkarnacjaAkt 10

Akt Czarne BykiEdytuj

Akt Czarne Byki

Asta i Yuno są sierotami wychowanymi w kościele w wiosce Hage. Obaj marzą o zostaniu Cesarzem Magii choć bardzo się różnią. Yuno jest niezwykle utalentowanym magiem podczas gdy Asta nie ma ani krzty mocy magicznej w swoim ciele. Marzenia Asty wydają się być skończone w momencie gdy podczas Ceremonii Wręczenia Grimoire żadna z ksiąg go nie wybiera a Yuno otrzymuje księgę Pierwszego Cesarza Magii. Wszystko się jednak zmienia gdy chłopak zostaje wybrany przez grymuar z pięciolistną koniczyną. Tak więc chłopcy po uzyskaniu uprawnień Magicznych Rycerzy dołączają do innych zakonów i rozpoczynają swój wyścig o zostanie najpotężniejszym magiem w Królestwie Clover.

Manga Anime
Lista Rozdziałów 10 Lista Odcinków 13

Akt Zdobycie LochuEdytuj

Akt Zdobycie Lochu

Na granicy królestw Clover i Diamond pojawia się Loch. Z polecenia samego Cesarza Magii do misji tej zostaje przydzielony Asta. Pechowy chłopak wraz z Noelle pod przewodnictwem miłośnika bitew Lucka wyruszają na wyprawę pełną pułapek i niebezpieczeństw. Niespodziewanie podczas misji natykają się oni na Yuno oraz jego drużynę. Między zakonami Czarny Byk i Złoty Świt rozpoczyna się wyścig o to kto pierwszy zdobędzie loch. Cała misja staje pod wielkim znakiem zapytania gdy na drodze bohaterów staje ekstremalnie potężny mag Mars oraz jego towarzysze z królestwa Diamond.

Manga Anime
Lista Rozdziałów 11 Lista Odcinków 6

Akt Obrona StolicyEdytuj

Akt Obrona Stolicy

Asta, Noelle, Yuno, Klaus i Mimosa jako zdobywcy lochu zostają zaproszeni przez samego Cesarza Magii na bankiet z okazji nagrodzenia magicznych rycerz za ich osiągnięcia podczas misji. Z racji swojego pochodzenia Asta i Yuno, Noelle, która nie potrafi panować nad swoją mocą oraz Klaus i Mimosa, którzy zawiedli szlachtę są pośmiewiskiem wśród zakonów Złoty Świt i Srebrny Orzeł. Asta deklaruje, że zostanie następnym Cesarzem Magii czym wszczyna walkę z elitami świata magicznych rycerzy. Niespodziewanie w obronie chłopaka staje Zakon Crimson Lion. W cieniu sprzeczki Magicznych Rycerzy stolica króelstwa Clover zostaje zaatakowana przez armię zombie.

Manga Anime
Lista Rozdziałów 15 Lista Odcinków 8

Akt Białej NocyEdytuj

Akt Białej Nocy

Asta i Luck za namową Finrala udają się na randkę w ciemno. Podczas spotkania Asta poznaję Rebeccę z którą łączy go zamiłowanie do rodzeństwa. Dziewczyna zaprasza go do siebie na noc. Nocą w wiosce Nairn niespodziewanie spada śnieg, a wszystkie dzieci zostają porwane. Asta podejmuje się misji uratowania dzieci z rąk tajemniczej organizacji. Całej sytuacji nie ułatwia mu jednak fakt, że jego towarzysz Gauche chce go zabić, a na drodze staje im lider organizacji posiadający podobnie jak Yuno grymuar z czterolistna koniczyną- Licht.

Manga Anime
Lista Rozdziałów 20 Lista Odcinków 12

Akt Podwodnej ŚwiątyniEdytuj

Akt Podwodnej Świątyni

Julius Novachrono zleca Zakonowi Czarnego Byka sekretną misję zdobycia Magicznego Kamienia znajdującego się w Podwodnej Świątyni. Po dotarciu na miejsce Magiczni Rycerze zmuszeni są do zagrania w Battle Royal z rycerzami z Podwodnej Świątyni. Jeżeli wygrają mogą wziąć Magiczny Kamień. Wyrównane walki zakłóca przybycie jednego z trzech najsilniejszych członków Oka Białej Nocy, Vetto "Rozpaczy".

Manga Anime
Lista Rozdziałów 17 Lista Odcinków 11

Akt YggdrasilEdytuj

Akt Yggdrasil

Zakon Czarny Byk powraca do królestwa Clover z Magicznym Kamienień z Podwodnej Świątyni. Królestwo Diamond pod dowództwem Ośmiu Lśniących Generałów atakuje miasto Kiten, a przeciwko przerażającej sile staje najpotężniejszy z dziewięciu zakonów Zakon Złoty Świt. Gdy niespodziewanie na polu walki pojawia się Drzewo Świata, do walki dołącza Yami, który podejrzewa kapitana Złotego Świtu o powiązania z Lichtem i Okiem Białej Nocy. Tymczasem Asta i Yuno ponownie spotykają się na polu walki.

Manga Anime
Lista Rozdziałów 6 Lista Odcinków 3

Akt Lasu CzarownicEdytuj

Akt Lasu Czarownic

Z nakazu Yamiego, ranny Asta po walce z Vetto zmuszony jest udać się do lekarza. Owen służący pod samym Cesarzem Magii oznajmia chłopakowi że jego ręce zostały przeklęte i nigdy więcej nie odzyskają swojej sprawności, co jest jednoznaczne z tym, że Asta nigdy więcej nie dobędzie swojego miecza. Chłopak nie zamierza się jednak poddać. Jego przyjaciele na własną rękę zamierzają odszukać lekarstwa. Z tego to też powodu Vanessa postanawia wrócić do swojego domu Lasu Czarownic. Niestety związane z owym miejscem swoje plany mają również Królestwo Diamond pod dowództwem Marsa i Ladrosa oraz Oko Białej Nocy pod dowództwem Fany. Na pomoc Aście przybywa jego dawny mistrz.

Manga Anime
Lista Rozdziałów 22 Lista Odcinków 12

Akt Obóz treningowy w gorących źródłachEdytuj

Akt Obóz treningowy w gorących źródłach
Manga Anime
Lista Rozdziałów 10 Lista Odcinków 6

Akt Rycerze KoronyEdytuj

Akt Rycerze Korony
Manga Anime
Lista Rozdziałów 21 Lista Odcinków 12

Akt ReinkarnacjaEdytuj

Akt Reinkarnacja
Manga Anime
Lista Rozdziałów Lista Odcinków

Akt 10Edytuj

Akt 10
Manga Anime
Lista Rozdziałów Lista Odcinków