FANDOM

Siostra Lily Aquaria 「シスター・リリー・アクアリア Shisutā Rirī Akuaria」 Jest zakonnicą oraz opiekunką w sierocińcu w Hage, wychowywała Aste, Yuno oraz resztę dzieciaków.

WyglądEdytuj

Lily jest młodą kobietą o ciemnoniebieskich włosach. Jej grzywka rozchyla się na boki gdzie więcej włosów znajduje się po prawej stronie. Ma duże turkusowe oczy, z długimi rzęsami. Jest bladoskura oraz posiada czarny znak piękna pod lewym okiem.

Lily jak to zakonnica nosi habit oraz złoty krzyż na szyi.

OsobowośćEdytuj

Postać Lily ukazana jest jako surowa ale jednocześnie życzliwa. Często objawia się w niej instynkt macierzyński dzięki czemu łatwiej jest jej opiekować się tak liczną gromadką dzieci. Doskonale gotuje co potwierdza wiele osób.

FabułaEdytuj

Pewnego dnia Yuno wraca do kościoła z ciężko rannym Astą, następnie siostra go wyleczyla. Po tym dniu Yuno oraz Asta zmienili się, ten pierwszy już wcale nie płakał a ten drugi sam znikał gdzieś na całe dnie.

Lili idzie na trening do kościoła w Nairn aby pobierać nauki od siostry Theresy, opowiada jej o Aście.

Asta cały czas proponuje Lily aby ta wyszła za niego za mąż, nie słucha jej odmów dopóki ta nie uczyszy go zaklęciem, ten przerywa ponieważ Yuno mu tak kazał.

Moce Edytuj

MagiaEdytuj

  • Water Magic: Lily używa atrybutu aby manipulować cząsteczkami wody.
  • Creation Magic: Lily używa jej aby uformować różne kształty przy użyciu wody.
  • Healing Magic: Lily używa tej formy magicznej aby leczyć ludzi.

ZdolnościEdytuj

  • Magic Power: Lily posiada bardzo dużo mocy magicznej dzięki której może użyć wielu przydatnych zaklęć.

EkwipunekEdytuj

  • Grimoire: Grimoire Lily zawiera różne zaklęcia opierające się na wodzie.

RelacjeEdytuj

AstaEdytuj

Ponieważ go wychowywała, siostra bardzo troszczy się o Aste i chce dla niego jak najlepiej, jednocześnie boleśnie dając mu nauczki gdy coś robi nie tak. Wielokrotnie chłopak jej się oświadczał lecz ona zawsze odmawiała tłumacząc że jest zakonnicą i złożyła śluby wierności, wielokrotnie kończyło się to tym że Lily musiała używać wobec niego przemocy.

YunoEdytuj

Lily ma bardzo duży kredyt zaufania do Yuno, jako że wychowywała go bardzo się o niego troszczy oraz powierza mu wiele opowiązków ponieważ wie że on wykona je bezbłędnie.

CiekawostkiEdytuj

  • Lily zajęła 11 miejsce w pierwszym rankingu popularności, 26 w drugim oraz 20 w trzecim.
  • Lily jest czwartym najlepszym kucharzem w serii.
  • "Aquaria" to po łacińsku słowo odnoszące się do wody, nawiązuje ono do mocy jakie posiada Lily.
  • Ulubionymi rzeczami Lily są Kakao oraz Dzieci z kościoła.