Black Clover Wiki
Advertisement

Las Czarownic 「魔女の森 Majo no Mori」 jest małym, niezależnym krajem czarownic rządzonym przez Królową Czarownic.

Opis[]

Las znajduje się w strefie Wielkiej Magii i jest domem dla wszystkich czarownic. Leży na neutralnym obszarze pomiędzy królestwami Clover i Diamond. Cała populacja składa się z kobiet o specjalnych rodzajach magii, takich jak klątwy i chowańce 「使い魔 tsukaima」. Kobiety te nie mogą mieszkać poza lasem, a tym, którym na stałe uda się uciec, przyczepia się łatkę zbiegów, którzy dla Królowej Czarownic nie mają już żadnego znaczenia. Mężczyznom i nie-czarownicom nie wolno wchodzić do lasu, czego pilnuje specjalna i potężna magia.

Wygląd[]

Domy czarownic znajdują się w koronach ogromnych drzew. Najczęstszym środkiem transportu są tam latające miotły, mimo iż proste mosty i co większe gałęzie uformowane w prowizoryczne ścieżki umożliwiają przemieszczanie się piechotą między poszczególnymi budynkami i drzewami.

W centrum znajduje się pałac Królowej Czarownic, który wbudowany jest w pień masywnego drzewa. W sali tronowej miejsce dla Królowej umieszczone jest na wyższym poziomie, by mogła z góry spoglądać na zebranych. Bezlistne drzewo, które rośnie za nią, jest miejscem spoczynku dla jej czarnych ptaków. Dwoje poroży zdobi ścianę za jej tronem.

Ogromny mur otacza centralną część lasu. Główne wejście to drewniana i dobrze strzeżona brama.

Ważne wydarzenia[]

  • Inwazja na Las Czarownic
Advertisement