FANDOM

Langris Vaude 「ランギルス・ヴォード Rangirusu Vōdo」 jest szlachcicem z domu Vaude, Magicznym Rycerzem oraz wicekapitanem Złotego Świtu. Pochodzi z Tota, wioski w Królestwie Clover.

Jest ludzkim gospodarzem dla elfa Ratri.

Wygląd Edytuj

Langris to młody człowiek o małej budowie. Ma grube, brązowe, falowane włosy, które są zaczesane do tyłu, ale ułożone tak, by opadały na czoło i twarz z przodu. Podobnie jak jego brat, ma duże oczy i zazwyczaj miły wyraz twarzy.

Nosi jeden z pełnych mundurów Złotego Świtu z szatą z wysokim kołnierzem, jasnymi spodniami i butami do kolan. Nosi również płaszcz z kapturem Złotego Świtu, z dłuższą peleryną do kolan. Podobnie jak inni rycerze, insygnia jego oddziału znajdują się na lewym ramieniu, ale ma też mniejszą odznakę przypiętą obok.

Po opętaniu przez Ratri, na czole Langrisa pojawiają się dwa tatuaże i spływają na jego policzki, przechodząc nad jego oczami, a jego uszy stają się spiczaste.

Osobowość Edytuj

Langris ma przyjemną, szczęśliwą osobowość. Uśmiecha się nawet w środku bitwy i ma dużą pewność siebie i swoich umiejętności.

Jednak Langris jest także bardzo sadystyczny, ponieważ próbuje zabić swojego starszego brata po pokonaniu go. Pomimo tego, że jest znany jako utalentowany brat, Langris wykazuje głęboką urazę wobec Finrala, ponieważ Finral był zawsze chwalony za to, że jest miły i lubiany przez innych. Jego nienawiść do Finrala rośnie po tym, jak inni spieszą mu się z pomocą po tym, jak Langris go pokonał. Podczas walki z Astą w egzaminie rekrutacyjnym do Rycerzy Korony, nie okazuje wyrzutów sumienia za swoje działania i twierdzi, że zawsze będzie lepszy od innych, w tym od Finrala, ze względu na jego magię.

Ostatecznie źródłem osobowości Langrisa jest głęboka niepewność. Langris czuje, że jego rodzice kochają go tylko za jego ogromną magię w porównaniu z Finralem. Dlatego jeśli nie weźmie pod uwagę Finrala we wszystkim, nie będzie kochany przez rodzinę.