Black Clover Wiki
Advertisement

Julius Novachrono 「ユリウス・ノヴァクロノ Yuriusu Novakurono」 to 28. Cesarz Magii stojący na czele Magicznych Rycerzy w Królestwie Clover. Jest także byłym kapitanem Turkusowych Jeleni.

Wygląd[]

Julius jest wysokim mężczyzną w średnim wieku, o krótkich blond włosach i szarych oczach. Jedną z jego godnych uwagi cech jest niebieski symbol gwiazdy po lewej stronie jego czoła; ten symbol jednak znika, gdy zostaje pokonany przez Patolli'ego.

Ubiór Juliusa składa się z koszuli i spodni o podobnych kolorach i wzorach. Biała koszula ma wysoki kołnierz z czarnym futrem na końcu oraz misterne złote i fioletowe wzory na obwodzie. Koszula ma również długie rękawy z jasnofioletowymi mankietami, które mają podobne czarne futro i wzory. Para złotych ozdób w kształcie pierścienia ozdabia również górną i dolną część każdego rękawa. Brązowe spodnie Juliusa uzupełniają wysokie buty o podobnym kolorze, które mają również czarne futro na kołnierzykach.

Na dodatek Julius nosi długą czerwoną szatę, która pokrywa całe jego ciało. Część jego szaty, która okrywa jego tors, zdobi białe futro. Na wierzchu futra Julius nosi złoty naszyjnik i kilka medali. Jeden z tych medali, złoty medal z zielonym krzyżem, jest umieszczony po lewej stronie klatki piersiowej, a drugi, z tarczą w kolorach złotym i czerwonym, umieszczony jest po jego prawej stronie. Dodatkowo, z futra na prawym grzbiecie wystaje para szat. Co więcej, szata ma tylko jeden rękaw na prawym ramieniu.

W czasie, gdy był członkiem, a później kapitanem zakonu Turkusowego Jelenia, Julius nosił swoją szatę zakonu na dłuższej szacie.

Nowy wygląd

Julius po odrodzeniu się jako trzynastolatek

Po odzyskaniu sił dzięki zgromadzonej magii czasu, ciało Juliusa uległo fizycznej regresji, dzięki której wygląda jak trzynastolatek. Jest znacznie niższy, a jego włosy stały się dłuższe i bardziej kudłate. Nosi również mniejszą wersję swojego poprzedniego stroju. Nosi granatową koszulę z wysokim kołnierzykiem i ozdobami wzdłuż środkowego szwu, parę jasnych spodenek i czerwoną pelerynę z kołnierzykiem, która sięga kolan.

Osobowość[]

Zachwycony

Podekscytowany Julius

Julius jest znany ze swojej obsesji na punkcie magii, ponieważ uwielbia odkrywać królestwo w poszukiwaniu magii, której nigdy wcześniej nie widział. Zwykle jego dziecinna osobowość pojawia się, gdy napotyka nowy rodzaj magii i jest podekscytowany, widząc ją w akcji. Julius także posuwa się do tego, że pod przebraniem przemierza królestwa podczas swoich poszukiwań, dzięki czemu nie jest rozpoznawany przez obywateli.

Ze względu na swoją dziecinną naturę, Julius ma również skłonność do odwlekania swoich obowiązków jako Cesarz Magii, lub celowo odchodzi, podczas gdy wysoko postawieni Rycerze znajdują się w tym samym pomieszczeniu, co niżej postawieni Rycerze, mimo iż zdaje sobie sprawę, że może dojść do kłótni.

Mimo to Julius jest również bardzo mądrym człowiekiem z szeroką wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie magii i dynamiki społecznej. Widać to, gdy rozpoznaje artefakt, który Yuno znalazł w lochu i kiedy wyjaśnia mu i Aście wagę bycia Cesarzem Magii. Ponadto Julius nie widzi ludzi w oparciu o ich społeczną klasyfikację, ponieważ nadal traktuje Astę i Yuno w taki sam sposób, w jaki traktuje innych Rycerzy niezależnie od ich pozycji.

W gruncie rzeczy Julius jest kochającym i bardzo wytrwałym człowiekiem, częściowo zainspirowanym przez Zara Ideale, pierwszego nieszlachcica, który kiedykolwiek stał się Magicznym Rycerzem i który włożył wiele wysiłku w obronę zwykłych mieszkańców Królestwa Clover. Dopiero po śmierci Zary, Julius zaczął skupiać swoją energię, by zostać Cesarzem Magii. Zamierające myśli Juliusa wyrażały wdzięczność, że widział tak wiele różnych magów oraz wielu różnych ludzi. Wraz z tym, że walczył z Patolli, przywódcą Oka Białej Nocy, bez zamiaru zabijania go i wykorzystywał swoje lata zmagazynowanej magii, by bronić mieszkańców krainy, pokazuje głębnie swoją miłość do ludu i swojego kraju.

Biografia[]

Julius urodził się w Królestwie Spade. W jego ciele spoczywają dwie dusze – drugą jest zaś Lucius Zogratis. W pewnym momencie stał się również gospodarzami diabła Astaroth'a, a w późniejszym okresie Julius przeniósł się do Królestwa Clover i przebywał u królewskiej rodziny. Mężczyzna ostatecznie dołączył do oddziału Turkusowych Jeleni, a później stał się ich kapitanem.

Błąkając się w swoim "przebraniu", Julius był świadkiem jak Yami Sukehiro demonstrował swoją Ciemną Magię. Pod wrażeniem Julius zaprosił go do przyłączenia się do Magicznych Rycerzy. Podczas egzaminu wstępnego na Magicznych Rycerzy Julius zrekrutował zarówno Morgena Fausta, jak i Yami'ego. Ponieważ Yami jest obcokrajowcem, Julius musiał uczyć go języka Królestwa Clover.

Julius wręca William'owi hełm

Julius wręcza William'owi hełm

Julius był pod wielkim wrażeniem Magii Drzewa Świata młodego Williama Vangeance'a, dlatego zaprosił go również do przyłączenia się do Magicznych Rycerzy. Kiedy William wahał się z powodu swojej blizny, Julius zaoferuje mu hełm.

Podczas konfliktu między Królestwem Clover, a Królestwem Diamond Julius spotyka Lotusa Whomalt'a na polu bitwy, gdzie był świadkiem jego znakomitej waleczności bojowej.

Wiele lat później Julius powrócił do Królestwa wraz z kilkoma Rycerzami, którzy bronili się przed obcą inwazją. Byli witani z radością i wiwatami ze strony obywateli Królestwa Szlacheckiego.

Julius w przebraniu

Julius w przebraniu

Sześć miesięcy później Julius postanawia przebrać się za starszą panią i wędrować po czarnym rynku Kikki. Następnie gra w grę karcianą przeciwko Sekke Bronzazzie, którego udaje mu się pokonać. Niedługo potem złodziej ukradł jego rzeczy i zaczął uciekać. Na szczęście Sekke i kilku innym Rycerzom z oddziału Czarnych Byków udaje się schwytać sprawcę i zwrócić rzeczy Juliusowi. Po odejściu Czarnych Byków, Julius zdejmuje przebranie i intryguje się Astą i jego Antymagią. Następnie Marx Francois kontaktuje się z Julius'em po przez swoją magię, ale Cesarz Magii ignoruje swojego podwładnego — gdy tylko Marx informuje Julius'a o pojawiającym się problemie, ten każe swojemu podwładnemu znaleźć idealnego osobnika do jego rozwiązania.

W późniejszym okresie Julius wyznacza Astę z misją zbadania nowo odkrytego lochu, wysyłając oficjalny list do Yami'ego. Następnie Julius otrzymuje raport od jednego ze swoich podwładnych, że Królestwo Diamond wysłało Lotusa Whomalt'a i jego grupę, aby zbadali lochy. Podczas gdy wszyscy wątpili i wpadali w panikę, Julius pozostał spokojny, ponieważ był pewien umiejętności swoich Rycerzy.

Gdy Julius dowiedział się, że misja eksploracji lochów zakończyła się sukcesem, od razu poprosił o spotkanie z Rycerzami, którym była przydzielona misja. Podczas spotkania Julius szybko i z zachwytem sprawdzał jeden z artefaktów, który Yuno zdołał zyskać podczas swojej misji. Mężczyzna był niezmiernie podekscytowany, gdy poprosił młodzieńca o zaprezentowanie artefaktu — szybko okazuje się to być rozczarowujące, gdy nastolatek ujawnił mu, że nie potrafił tego kontrolować. Mimo to Julius był nadal zachwycony słysząc o Sylph, jednocześnie zachęcając Yuno do rozwoju swojej magii.

Artefakt

Dziwny artefakt Asty

Kontynuując sprawdzanie artefaktu Asty, Julius nie zrozumiał ani słowa w grimoire chłopca. Kiedy mężczyzna trzymał miecz młodzieńca, mógł wyraźnie poczuć jak miecz pochłaniał z niego manę. Później zwraca go z powrotem Aście i wyjaśnia mu, że nastolatek jest jedynym, który jest w stanie władać Antymagicznym Mieczem, ponieważ nie posiada jakiejkolwiek magicznej mocy.

Następnie Asta i Yuno pytają go o metodę osiągnięcia rangi Cesarza Magii, co skłoniło Julius'a do wyjaśnienia im prostej prawdy. Każdy, kto cieszy się dobrą reputacją w oczach innych, może zostać Cesarzem Magii. Później zaprosił młodych Rycerzy, aby ci wraz z nim wzięli udział w Ceremonii Wręczenia Zasług Wojennych, po czym zabrał ich do sali ceremonialnej.

Po awansowaniu kilku Rycerzy w trakcie ceremonii, Julius zaprasza wszystkich uczestników na przygotowany przez siebie bankiet, po czym chwilę później znika z oczu przybyłych gości. Gdy następuje inwazja na Stolicę, Julius nadal pozostaje nieobecny, prosząc Marx'a o to, aby ten krył jego nieobecność.

Konfrontacja

Julius konfrontuje się z magami Oka Białej Nocy

Podczas swojej nieobecności w Królewskiej Stolicy, Julius udaje się do kryjówki Oka Białej Nocy, gdzie czyha na powrót czarodziejów, którzy zaatakowali miasto. Kiedy członkowie Oka Białej Nocy wracają do kryjówki, Julius natychmiast ujawnia się i szybko unicestwia dwóch magów, którzy próbowali go zaatakować. Następnie we własnej obronie zabija innego czarodzieja, po czym oferuje hojny pakt sojuszu dla pozostałych czarodziejów. Kiedy żaden z magów nie przyjął jego oferty, Julius rozpoczyna walkę z pozostałymi dwoma magami, zanim zdołał na nich aktywować Chrono Stasis. Następnie Julius zauważa Astę, który został uwolniony spod zaklęcia Sally.

Julius zaproponował pomocną dłoń młodemu Rycerzowi, który spoczywał na ziemi, jednakże ten odmówił i wstał o własnych siłach. Cesarz Magii swą uwagę przeniósł na Sefirotę w kryjówce. Wówczas pojawiło się oślepiające światło i Sefirot zniknął wraz z pozostałymi członkami Oka Białej Nocy. Po całym incydencie, Marx komunikuje się z Julius'em i informuje mężczyznę o sytuacji w Stalicy Królestwa.

Julius zwraca się do Rycerzy

Mężczyzna zwraca się do Rycerze

Julius natychmiast wraca do miasta, zabierając ze sobą Astę i zbuntowanego maga. Po tym jak jeden z kapitanów wyjaśnił mu stan Fuegoleon'a Vermillion'a, Cesarz Magii kwestionuje swoją decyzję o pozostawieniu reszty Rycerzy, którzy mieli chronić stolicę, jednocześnie określając znaczenie zagrożenia. Następnie zwraca się do obecnych Rycerzy i mówi kilka słów zachęty w związku z ich misją jako obrońców Królestwa Clover.

W późniejszym okresie mężczyzna zwraca się do obywateli Królewskiej Stolicy w sprawie inwazji. Postanawia także podzielić się ze społeczeństwem istotnymi informacjami, takimi jak podejrzenie jednego z Magicznych Rycerzy o zdradę. Jest również przy tym, kiedy Marx próbował wydobyć cenne informacje od Catheriny i Georga, członków Oka Białej Nocy. Niestety, ta próba kończy się niepowodzeniem i obaj mężczyźni doszli do wniosku, że najlepiej będzie poczekać, aż Fuegoleon odzyska przytomność.

Po tym, jak Asta doszedł do siebie po bitwie w jaskini, Julius zabrał nastolatka do lochu, aby ten usunął magią barierę z Catheriny i Georga. Gdy tylko Asta dotyka jeńców swoim Antymagicznym Mieczem, Cesarz nakazuje Marx'owi aktywować swą Magię Pamięci. Dowiadując się, kto jest zdrajcą, Julius każe swojemu doradcy zwołać resztę kapitanów Magicznych Rycerzy do lochów. Kiedy ci byli już obecni, ponownie prosi jeńców o powtórzenie odpowiedzi – zdrajcą okazuje się być Gueldre Poizot. Kiedy kapitan Purpurowej Orki próbuje uciec, zostaje powstrzymany przez Astę i Rill'a Boismortier'a. Następnie Cesarz Magii konfrontuje się z Gueldre'm i nakazuje Marx'owi pokazać wspomnienia zdrajcy. Mężczyzna wygłasza przemowę pozostałym kapitanom, że Magiczni Rycerze mają chronić obywateli, a następnie rozkazuje im, aby przeszukali własne oddziały w sprawie kolejnych zdrajców.

Po usłyszeniu, kto jest zdrajcą, Julius każe Marksowi wysłać Kapitanów Magicznych Rycerzy na dół, a gdy już się zgromadzą, prosi jeńców o powtórzenie odpowiedzi,  Gueldre Poizot .  Kiedy Fioletowa Orka próbuje uciec, zostaje zatrzymany przez Astę i powstrzymany przez Rilla Boismortiera , a Julius dziękuje wszystkim za działanie w jego imieniu, ponieważ nie wie, jak ograniczyć swoją moc.  Następnie Julius konfrontuje się z Gueldre  i każe Marksowi pokazać wspomnienia kapitana. Julius przypomina kapitanom, że Magiczni Rycerze mają chronić obywateli, a następnie nakazuje im przeszukać własne oddziały w poszukiwaniu kolejnych zdrajców, ale nie upubliczniać informacji. Odprawia rycerzy i każe Marksowi kontynuować przesłuchania Gueldre.

Julius prosi, aby Yami i Asta spotkali się z nim w jego biurze. Wyjaśnia Aście o magicznych kamieniach i Wielkich Strefach Magii. Prosi drużynę Czarnych Byków o odzyskanie magicznego kamienia w Podwodnej Świątyni. Po kilku dniach Julius spotyka się w swoim biurze z Czarnymi Bykami i gratuluje im udanej misji. Nagle Marx kontaktuje się z Cesarzem Magii i informuje go, że Królestwo Diamond atakuje Kiten.

Julius zaprosił wszystkich kapitanów drużyn o przybycie na coroczny Festiwal Nagród. Podczas ceremonii Julius wychodzi na scenę i wygłasza tłumowi wszystkie osiągnięcia, mając przy tym wszystkim nadzieje, że uspokoi obawy obywateli i zwiększy ich wsparcie dla Magicznych Rycerzy. Następnie wzywa kapitanów, aby ci dołączyli do niego na scenie, w tym dwóch nowych kapitanów. Mereoleonę Vermillion z Zakonu Szkarłatnych Lwów oraz Kaiser'a Granvorka z Zakonu Purpurowej Orki. Julius ogłasza, że drużyna Złotego Świtu ponownie zajmuje pierwsze miejsce w rankingu, a najwięcej gwiazdek wniósł debiutant Yuno. Drugie zaś miejsce należało się Czarnym Bykom, ku wielkiemu zdziwieniu wszystkich. Sam Julius przyznał, że jest to zaskakujący widok, biorąc pod uwagę rekordowy niski wynik sprzed ubiegłego roku. Na scenę wszedł Asta, ponieważ kapitan w tym czasie był nieobecny.

Julius ogłasza, że ​​drużyna Złotego Brzasku ponownie jest w najwyższej randze, a najwięcej gwiazdek wniosła debiutantka Yuno. Następnie Julius ogłasza, że ​​drużyna Black Bull zajęła drugie miejsce, ku wielkiemu szokowi wszystkich. Julius przyznaje, że jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę ich rekordowo niski poziom z poprzedniego roku. Wzywa dowolnego członka drużyny do wyjścia na scenę, ponieważ kapitan jest nieobecny.

Advertisement