FANDOM

Julius Novachrono 「ユリウス・ノヴァクロノ Yuriusu Novakurono」 to 28. Cesarz Magii stojący na czele Magicznych Rycerzy w królestwie Clover. Jest także byłym kapitanem Turkusowych Jeleni.

Wygląd Edytuj

Julius jest wysokim mężczyzną w średnim wieku, o krótkich blond włosach i szarych oczach. Jedną z jego godnych uwagi cech jest niebieski symbol gwiazdy po lewej stronie jego czoła; ten symbol znika, gdy umiera.

Ubiór Juliusa składa się z koszuli i spodni o podobnych kolorach i wzorach. Biała koszula ma wysoki kołnierz z czarnym futrem na końcu oraz misterne złote i fioletowe wzory na obwodzie. Koszula ma również długie rękawy z jasnofioletowymi mankietami, które mają podobne czarne futro i wzory. Para złotych ozdób w kształcie pierścienia ozdabia również górną i dolną część każdego rękawa. Brązowe spodnie Juliusa uzupełniają wysokie buty o podobnym kolorze, które mają również czarne futro na kołnierzykach.

Na dodatek Julius nosi długą czerwoną szatę, która pokrywa całe jego ciało. Część jego szaty, która okrywa jego tors, zdobi białe futro. Na wierzchu futra Julius nosi złoty naszyjnik i kilka medali. Jeden z tych medali, złoty medal z zielonym krzyżem, jest umieszczony po lewej stronie klatki piersiowej, a drugi, z tarczą w kolorach złotym i czerwonym, umieszczony jest po jego prawej stronie. Dodatkowo, z futra na prawym grzbiecie wystaje para szat. Co więcej, szata ma tylko jeden rękaw na prawym ramieniu.

W czasie, gdy był członkiem, a później kapitanem zakonu Szarego Jelenia, Julius nosił swoją szatę zakonu na dłuższej szacie.

Osobowość Edytuj

Julius jest znany ze swojej obsesji na punkcie magii, ponieważ uwielbia odkrywać królestwo w poszukiwaniu magii, której nigdy wcześniej nie widział. Zwykle jego dziecinna osobowość pojawia się, gdy napotyka nowy rodzaj magii i jest podekscytowany, widząc ją w akcji. Julius także posuwa się do tego, że pod przebraniem przemierza królestwa podczas swoich poszukiwań, dzięki czemu nie jest rozpoznawany przez obywateli.

Ze względu na swoją dziecinną naturę, Julius ma również skłonność do odwlekania swoich obowiązków jako Cesarz Magii, lub celowo odchodzi, podczas gdy wysoko postawieni Rycerze znajdują się w tym samym pomieszczeniu, co niżej postawieni Rycerze, mimo że zdaje sobie sprawę, że może dojść do kłótni.

Manga nowy wygląd

Mimo to Julius jest również bardzo mądrym człowiekiem z szeroką wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie magii i dynamiki społecznej. Widać to, gdy rozpoznaje artefakt, który Yuno znalazł w lochu, i kiedy wyjaśnia mu i Aście wagę bycia Cesarzem Magii. Ponadto Julius nie widzi ludzi w oparciu o ich społeczną klasyfikację, ponieważ nadal traktuje Asta i Yuno w taki sam sposób, w jaki traktuje innych Rycerzy niezależnie od ich pozycji w rankingu.

W gruncie rzeczy Julius jest kochającym i bardzo wytrwałym człowiekiem, częściowo zainspirowanym przez Zara Ideale, pierwszego człowieka, który kiedykolwiek stał się Magicznym Rycerzem, i który włożył wiele wysiłku w obronę mieszkańców królestwa Clover. Dopiero po śmierci Zary Julius zaczął skupiać swoją energię, by zostać Cesarzem Magii. Zamierające myśli Juliusa wyrażały wdzięczność, że widział tak wiele różnych magów...i tak wielu różnych ludzi. Wraz, z tym że walczył z Patolli, przywódcą Oka Białej Nocy, bez zamiaru zabijania go, i wykorzystywał swoje lata zmagazynowanej magii, by bronić mieszkańców stolicy, pokazuje głębię swojej miłości do swojego ludu i swojego kraju.

Biografia Edytuj

Podczas ceremonii przyjęcia grimoire, Julius w przebraniu jest świadkiem tego, jak Yami Sukehiro zdobywa swój grimoire i jest zainteresowany jego Magią Ciemności. Będąc, Julius zaprasza go do dołączenia do Magicznych Rycerzy. Ponieważ Yami jest cudzoziemcem, Julius musi również uczyć Yami’ego języka królestwa.

Julius jest pod wrażeniem Magii Drzewa Świata młodego Williama Vangeance'a i zaprasza go do dołączenia do Magicznych Rycerzy. Kiedy William waha się z powodu swojej blizny, Julius oferuje mu maskę.

Podczas konfliktu między Królestwem Clover a Królestwem Diamond Julius spotyka się z Lotusem Whomaltem na polu bitwy, gdzie świadkiem jest jego waleczności.

Wiele lat później Julius powraca do Szlacheckiego Regionu wraz z kilkoma Rycerzami z obrony kraju przed zagraniczną inwazją. Są witani radością i wiwatami mieszkańców regionu szlacheckiego.

Julius ginie podczas ochrony stolicy po ataku Lichta.