FANDOM

Sorcerer Emperor

Posąg Pierwszego Cesarza Magii

Cesarz Magii 「魔法帝 Mahōtei」 to tytuł nadawany najsilniejszemu Magicznemu Rycerzowi w królestwie Clover. Osoba o tej randze staje się dowódcą wszystkich dziewięciu zakonów w owym królestwie. Obecnym posiadaczem tego tytułu jest Julius Novachrono.

Ze względu na ogromną moc, jaką włada Cesarz Magii oraz zwierzchnictwo nad najpotężniejszą siłą militarną królestwa Cesarz Magii ma władzę równą, a może nawet i większą niż sam król. Z tego to też powodu dwóch podopiecznych kościoła w wiosce Hage - Asta i Yuno złożyli sobie przysięgę, która polega na tym, iż chłopcy ścigają się o to, który z nich zostanie pierwszy Cesarzem Magii i za pomocą tego tytułu zadba o najniższą warstwę społeczeństwa, z której to obaj się wywodzą. Wokół tej właśnie przysięgi kręci się cała fabuła Black Clover.

OpisEdytuj

GenezaEdytuj

Versus
Lata przed rozpoczęciem fabuły Black Clover, królestwo Clover stanęło na krawędzi zagłady z rąk zaledwie jednego demona. Aczkolwiek naprzeciwko niego stanął zaledwie jeden mag z grymuarem czterolistnej koniczyny i pokonał demona. Jakiś czas potem ludzie ochrzcili go mianem Cesarza Magii, a system Magicznych Rycerzy przez lata ewoluował tak, że tytuł ten stał się najwyższą rangą Magicznych Rycerzy oznaczającego lidera wszystkich dziewięciu Zakonów Rycerskich w królestwie Clover.

ObowiązkiEdytuj

Jako przywódca Magicznych Rycerzy królestwa Clover, Cesarz Magii odgrywa kluczową rolę w wojskowych sprawach królestwa. Ponadto władza wojskowa Cesarza Magii jest równa władzy Króla Królestwa Clover.

Jednym z obowiązków cesarza jest organizowanie ruchów i działań Magicznych Rycerzy w celu ochrony królestwa. Może to polegać na wysyłaniu Rycerzy lub samemu udawaniu się na pole bitwy w celu obrony królestwa przed zagranicznymi inwazjami.

Znaczenie Edytuj

Osiągnięcie tytułu Cesarza Magii to wysiłek o dużym znaczeniu. To dlatego, że z każdego pokolenia Rycerzy tylko jeden może otrzymać przywilej posiadania tego tytułu. Każdy Rycerz w królestwie ma szansę zostać Cesarzem Magii.

Jest tak dlatego, że jedynym wymaganiem, jakie musi posiadać Rycerz, aby stać się Cesarzem, są zasługi. Aby zostać uznanym za najsilniejszego rycerza w królestwie, mag musi posiadać listę zasług i osiągnięć, które mogłyby go wesprzeć. To jest powód, dla którego tytuł Cesarza Magii nie jest ekskluzywnym tytułem, ale częścią pięciu rang pośród Magicznych Rycerzy, do której każdy Rycerz może dążyć.